2011. április 17., vasárnap

Ez a hét egy kicsit MAS


MAS azaz Mysore Ayurvedic Slyle jóga, vagyis a jógát az ajurvéda rendszerébe vizsgáló és gyakorló stílusirányzat.

 Szóval egy hét intenzív gyakorlásra adtam a fejem. Minden nap másfél óra.
Borzasztóan kíváncsi vagyok, hiszen a heti kétszeri, esetlegesen háromszori gyakorlás komfortzónájából való kilépés próbája ez.



Számos kérdés mocorog a fejemben: Vajon milyen az, ha a jóga, a mindennapi életem része? Vajon hogyan viselem ezt a kötöttséget és fegyelmet? Vajon képes vagyok arra, hogy ezt a életem részeként, természetesként kezeljem, fejlődjek, lelkesedjek nap, nap után vagy az egész csak önámítás és belekényszerítem magam egy áhított állapotba, életvitelbe?

Kíváncsi vagyok, a válaszokra, vagyis arra is, hogy kapok-e egyáltalán választ meg, hogy milyen kérdésekre kristályosodik ki felelet bennem. És persze az sem kizárt, hogy csak további kérdések jönnek, mert a válaszokat nem mérik ilyen könnyen...
:-)



-gb- 2011.04.17

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése